Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ခင္ဗ်ားကိုကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္

“ ခင္ဗ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္ ”

ဒီလိုပါပဲ...ဘာရယ္မဟုတ္တဲ့ အသိစိတ္ေလးတစ္ခုနဲ႔
ဒီရင္တစ္ခုလံုး၀ုန္းဒိုင္းက်ဲ
ေနရာတကာမွာ...မိုးေတြသည္းတယ္...
ရုပ္တရားရယ္..နာမ္တရားရယ္...
လင္းလက္တဲ့အသိဥာဏ္တစ္ခုနဲ႔...
သံသရာ..တေလွ်ာက္လံုးေပါ့
“ ခင္ဗ်ားကိုကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္ ”
အဘယ္သို႔ေသာ သံေယာဇဥ္ေတြက
ရင္ကို ခ်ည္ေႏွာင္ခဲ့ပါသလဲ ?
ႏွင္းေငြ႔တို႔ စိုစြတ္ခ်ိန္...
ေကာင္းကင္တစ္ခြင္မွာ...
လွ်ပ္တၿပတ္ အသက္ရွုရပ္သလို
“ ခင္ဗ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္မိသြားတယ္ ”
နိဒါန္းမရွိဘူး ၊ နိဂံုးမရွိဘူး
စိတ္၀ိဥာဥ္တစ္ခုလံုးနဲ႔
“ ခင္ဗ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္ ”

0 comments:

Post a Comment